понедельник, 4 мая 2020 г.

05.05 бел.мова 
ТЭМА: Словы, якія называюць дзеянні прадметаў.
На ўроку ты
  • замацуеш веды аб словах, якія называюць дзеянне прадметаў; 
  • працягнеш вучыцца іх знаходзіць сярод іншых слоў, у сказах;
  • успомніш аб словах, якія абазначаюць прадметы, прыметы прадметаў, аб прыназоўніках

                     Хвілінка чыстапісання.
  • Спішы спалучэнні літар.
  • Запішы слоўнікавыя словы, устаў прапушчаныя літары. Запішы яшчэ адно слоўнікавае слова, у якім столькі ж складоў. 
  • Да слоў-дзеянняў дапішы адпаведныя слоўнікавыя словы. Падкрэслі словы дзеянні дзвюма лініямі.
    • Успомні, што ты ведаеш пра словы, якія называюць дзеянне прадмета.




    Знайдзі сярод прапанаваных слоў словы-дзеянні. Выдзелі іх.



    Выканай гульнявое практыкаванне "Знайдзі пары" -  злучы прадметы і дзеянні гэтых прадметаў.



      Выканаў гульнявое практыкаванне "Падбяры прадмет".

      • Замацаваць веды аб словах, якія называюць дзеянне прадмета зможаш, па жаданню, калі папрацуеш над практыкаваннямі з партфельчыка.
              
      Успомні, што ты ведаеш аб словах - назвах прадметаў, назвах прымет прадметаў, назвах дзеянняў прадметаў, прыназоўніках. Папрацуй з флэш-карткамі.


      Комментариев нет:

      Отправить комментарий